0Порівняння товарів
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб: 10:00–14:00 (в літній період)

Сб: на зимовий період  за попереднім дзвінком 0971357799

Нд: вихiдний

0
Мій кошик

Електронний регулятор тиску EASYPRRESS-2M Pedrollo

Артикул: 2778

Електронний регулятор тиску EASYPRRESS-2M Pedrolloo

Реле протоку з захистом від сухого ходу серії EASYPRRESS-2M Pedrollo є електронним пристроєм для запуску (при відкритті крана) і зупинки (при закритті крана) однофазних електронасосів. Мікропроцесор регулятору тиску захищає насос від роботи насухо (при надходженні води відбувається автоматичний запуск насоса), забезпечуючи автоматичну або ручну перезавантаження. Крім того захищає електронасос від занадто частих запусків через невеликі витоків в системі.

ДІАПАЗОН ХАРАКТЕРИСТИК

• Максимальна подача: 200 л / хв. (12 м³ / год.)

• Робочий тиск: 10 бар

• Тиск включення (пусковий тиск): 1.5 бар

• Температура рідини до +50 ° C

• Температура навколишнього середовища до +40 ° C

• Руйнівний внутрішній тиск  40 бар

• Ступінь захисту: IP 65

• Напруга: 230 В - Частота: 50/60 Гц

• Максимальний струм: 16 A

Додайте перший відгук
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
2 336 грн
2 102 грн
В наявності
Характеристики
Артикул 2778
Назва модифікації Електронний регулятор тиску EASYPRRESS-2M Pedrollo
Тип Електронный регулятор тиску
Фази Однофазний
Тиск, Бар 10
Максимальна потужність, Вт 1500
Номінальний ток, А 16
Різбьба під'єднання 1"з.р. на 1"з.р.
  • Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.
  • Новою поштою по Україні - згідно з тарифами перевізника
  • Кур'єром до дверей по Києву - 80 грн правий берег, 100 лівий берег

Більше інформації про доставку

  • Оплата кур'єру або післяплата.
  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay, через термінал.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Гарантія від виробника згідно гарантійним умовам

У законодавстві України вказані дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:
1. Якщо товар не відповідає заявленому виробником якості
2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця

Купівля неякісного товару.

У Законі України «Про захист прав споживача» в ст.8, йдеться, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей.
Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому ще наділяється хоча б одним з цих характерних ознак:
1. Усунення його взагалі неможливо
2. На його усунення потрібно часу більше двох тижнів
3. Він якимось чином змінює товар, що вже не входить в частину договору про покупку
Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза в спеціальному Сервісному Центрі, в процесі якої буде перевірятися дотримання умов, зазначених в гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, які з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов по використанню товару споживачем, збереження або перевезення, то споживач зобов'язаний буде сплатити цю експертизу з власної кишені.
Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити під час, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий же товар тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно з переглядом ціни і поверненням грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою і моделлю.
Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такого ж виробника і моделі, який змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару проводиться на товар відповідний якості іншого виробника або моделі, то перерахунок вартості бракованого товару в разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з його вартості на день покупки.
Прохання покупців по поверненню грошей повинні задовольнятися в той день, коли вони були пред'явлені, а у випадках відсутності можливості повернути гроші - в період семи днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна на товар зросла, то розрахунок проводиться на момент пред'явлених вимог, а у випадках зниження - на момент покупки.

Купівля якісного товару
Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:
• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формам.
• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
1. купити будь-який інший товар,
2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.
Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у випадках відсутності можливості повернути всю суму - протягом семи днів і не днем ​​пізніше.
Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих код і заповнений гарантійний талон. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.
Ви можете добитися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо будете дотримуватися всі умови.
Але є причини, за якими Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. наприклад:
1. з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів
2. товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
3. під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушений

Вгору